fredag 31 juli 2009


Jag och bror.

Idag har varit en ganska seg dag... varit trött och inte mått på topp, och nu ikväll har jag lite feber och mår dåligt så kanske sjukdom på G, no idea.
Bror och jag följde med Patrik in när han lämnade sin dotter hos modern, sen var vi inne en kortis på Marieberg köpcentrum, och sen en sväng till OnOff och sen hem och käkade pizza.
Sen åkte grabbarna in till OnOff igen och köpte mobil till Patrik, jag orkade inte utan gick i skogen med hunden istället.
Sen kom Thilda och Jonaz, och vi umgicks allihop.
Mysigast var att sitta här i sovrummet med Thilda och prata spöken:)
T och J åkte hem för ett par timmar sen, nu har vi andra varit ute med hunden på sista promenixen för dagen, och nu ska jag och Patrik bada.... Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar